בשנת 2012 הוחלט לבנות בחטיבת העדשות של חברת Johnson and Johnson אסטרטגיית דיגיטל חדשה ורחבה, העושה שימוש בטכנולוגיות הפרסום המתקדמות ביותר בעולם. הקמפיין היה קמפיין טסטמוניאלס- 21 מומחים המספרים מדוע מעדיפים את עדשות אקיוביו.
התפיסה שהנחתה אותו- מסרים נפרדים לגולשים שונים מטרות הקמפיין כולן הושגו בהצלחה רבה והקמפיין קיבל הכרה בינלאומית ושוכפל במספר מדינות.
הפלנינג כלל קמפיין באנרים מאסיבי באתרים המרכזיים, בפייסבוק וביו טיוב, שימוש בטכנולוגיות ריטרגטינג מתקדמות ויצירת מסרים מתקדמים לגולשים, רתימת כל הפעילויות הדיגיטאליות למהלך- כולל הקידום האורגני והממומן.
תוצאות המדיה היו פנומנאליות והראו שיפור קבוע בהמרות, במניעת נטישה ובמעורבות גולשים. הקמפיין השיג מעל ל-7000 לידים איתם אנו ממשיכים לתקשר באמצעות טכנולוגיות ריטרגטינג עד היום.
חברת אופטיקנה מחזיקה ברשת חנויות האופטיקה הגדולה בישראל. לרשת נקודות מכר רבות בפיזור ארצי, ובשנים האחרונות הצטרף אתר סחר און ליין.
מטרות הקמפיינים היו קשורות בעיקר להעברת טראפיק משמעותי ככל האפשר לאתר הסחר. במהלך השנים האחרונות גדל היקיפו של האתר באופן משמעותי.
מכללת נס ייסדה שבוע היי טק חדש בישראל בשנת 2012- שבוע סאפ.
השבוע מתרחש כשיתוף פעולה בין שלושה גופים- חברת NESS, מכללת NESS וSAP.
שלושת הגופים הם מהמובילים בשוק הההייטק הישראלי.הקמפיין טיפל בכל פעילויות השיווק של הכנס- בנית קמפיין באנרים, בניית מיניסייט ייעודי, חיבורי לממשק הרישום, קידום בכל ערוצי הפעילות השונים- יו טיוב, פייסבוק, לינקד- אין – כל אלה נרתמו למטרת איסוף לידים איכותיים.
כתובת: קיבוץ גליל ים | טלפון : 09-9586548