סקירה כללית J&J Acuvue

בשנת 2012 הוחלט לבנות בחטיבת העדשות של חברת Johnson and Johnson אסטרטגיית דיגיטל חדשה ורחבה, העושה שימוש בטכנולוגיות הפרסום המתקדמות ביותר בעולם. הקמפיין היה קמפיין טסטמוניאלס- 21 מומחים המספרים מדוע מעדיפים את עדשות אקיוביו.

התפיסה שהנחתה אותו- מסרים נפרדים לגולשים שונים מטרות הקמפיין כולן הושגו בהצלחה רבה והקמפיין קיבל הכרה בינלאומית ושוכפל במספר מדינות.

הפלנינג כלל קמפיין באנרים מאסיבי באתרים המרכזיים, בפייסבוק וביו טיוב, שימוש בטכנולוגיות ריטרגטינג מתקדמות ויצירת מסרים מתקדמים לגולשים, רתימת כל הפעילויות הדיגיטאליות למהלך- כולל הקידום האורגני והממומן.

תוצאות המדיה היו פנומנאליות והראו שיפור קבוע בהמרות, במניעת נטישה ובמעורבות גולשים. הקמפיין השיג מעל ל-7000 לידים איתם אנו ממשיכים לתקשר באמצעות טכנולוגיות ריטרגטינג עד היום.

תמונת צור קשר

צור קשר

כתובת: קיבוץ גליל ים | טלפון : 09-9586548